Pagini

19 septembrie 2011

Ce cred eu ca trebuie facut pentru a schimba lumea

Sa nu fiu indiferenta in comunitate.

Daca vad o femeie gravida in picioare in metrou merg sa ii spun ca poate cere sa se elibereze un loc din cele rezervate, fiecare vagon de metrou are.

Daca vad un copil care pare ca e singur stau langa el pana vine un parinte sa il caute. De obicei parintii au venit repede daca copilul e tot acolo unde ei l-au lasat. Indiferenta poate fi daunatoare pentru copil.

Daca vad pe cineva ca tipa la copii ii spun ca nu e bine sa tipe pentru ca asta ii face pe copii neascultatori. Pentru asta imi iau injuraturi.

Daca vad o mama care mesteca mancarea si pe urma o da copilului ii spun ca sunt prea multi microbi in gura ei si ii da copilului, mancarea trebuie pasata cu furculita. Si pentru asta imi iau injuraturi.

Daca vad pe cineva cersind cu un copil sun la 112. Nu e permis sa se foloseasca copiii pentru cersit.

Daca cineva cade sau are nevoie de ajutor, ajut.

Daca pot spun ca nu e bine sa dai bani cersetorilor pentru ca asta ii tine in strada.

Eu respect regulile de circulatie, nu trec pe rosu si nu schimb des benzile. Si imi iau injuraturi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu