Pagini

9 octombrie 2012

Gura Diham

Am fost în concediu la Bușteni și am zis să mergem până la Gura Diham. Ca turiști. Pe drum era plin de corturi. Soțul meu a propus la un moment dat să coborâm din mașină și să vizităm "iarba verde".
 
Dar m-am îngrozit ce am văzut.
 
Oamenii campau deși era afiș cu "Montarea corturilor interzisă":

 


Am văzut peste tot, absolut peste tot, hârtie igienică. De-a lungul verii a luat-o vântul, a plouat-o, dar era peste tot.


Oamenii și-au instalat cortul și au făcut grătar chiar dacă la 1 metru era plin de mizerie.




Eu nu aș fi stat acolo mai mult de 5 minute, ei probabil stau cu zilele. Nu înțeleg de ce nu curăță zona înainte să campeze, măcar acolo unde stau ei și copiii lor, din grijă pentru sănătatea lor dacă nu pentru alt fel de confort.

Avem o singură șansă, copiii să meargă la școală și să învețe să se respecte pe ei și pe cei din jur mai mult decât părinții lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu