Pagini

7 mai 2013

Exercițiu de admirație - episodul I

Imediat după Revoluție noi aflam de la televizor ce se întâmpla. Și învățam din orice.


Emil Cioran a fost un idol pentru toți adolescenții pe care îi știam eu. Unii îl imitau, cât puteau ei de bine. Episoadele cu interviurile cu Cioran și Țuțea s-au dat de mai multe ori la televizor și de fiecare dată m-am uitat la ele cu sufletul la gură. Erau personalitățile care ne învățau să gândim și în același timp aflam despre cât de nociv a fost comunismul.


În primul episod apare Petre Țuțea și bineînțeles Emil Cioran. Cred că mulți din generația mea sîntem norocoși că i-am întâlnit exact atunci când aveam mai mare nevoie de modele.

Interviul este făcut de Gabriel Liiceanu, în spatele camerei de filmat. Țuțea și Cioran umplu cu personalițățile lor tot spațiul. Eu le recomand, îmi plac foarte mult.

Exercițiu de admirație - episolul I

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu